|
|
| |
|
 |
|
|
[VIS VAREMÆRKE] |
|
|
|
35: reklamevirksomhed til e-sportsarrangementer; markedsføring til e-sportsarrangementer; promovering af e-sportsarrangementer. | 36: finansiel sponsorering af e-sportsaktiviteter. | 38: streaming af e-sportsbegivendheder; transmission af e-sportsarrangementer. | 41: uddannelsesvirksomhed; undervisningsvirksomhed; underholdningsvirksomhed; sportsarrangementer og kulturelle arrangementer; afholdelse af live e-sportsarrangementer; e-sportscoaching; e-sportsdommervirksomhed; ledelse af live-sportsbegivenheder; organiseing af e-sportsarrangementer; organisering af e-sportsaktiviteter; organisering af e-sportskonkurrencer; produktion af e-sportsarrangementer; produktion af e-sportsarrangementer til tv; tilvejebringelse af e-sportsfaciliteter; tilvejebringelse af information vedrørende e-sport; underholdningsvirksomhed inden for e-sport; coaching; coaching [uddannelse]; computerspil, hvortil netværksbrugere kan få adgang på hele netværket; computerbaseret uddannelsesvirksomhed; computerbaseret biblioteksvirksomhed; computerbaseret undervisning; efterredigering af musik, video og film; entertainervirksomhed; film- og programproduktion; filmproduktion; filmproduktion, andre end reklamefilm; filmredigering; karriererådgivning (rådgivning i forbindelse med uddannelse og undervisning); organisering af underholdning; organisering af udstillinger med underholdningsformål. |
|
|
|
|
 |